Звертаємо Вашу увагу, що останнім часом почастішали спроби Інтернет-шахрайства:
шляхом дзвінків від імені Служби Безпеки Національного банку або Служби Безпеки АТ "МОТОР-БАНК";
шляхом відправлення з будь-якого з операторів мобільного зв’язку SMS-повідомлень на номери мобільних телефонів клієнтів від імені банківських установ з повідомленням про начебто блокування карток клієнтів, та проханням передзвонити на мобільний телефон будь-якого з операторів мобільного зв’язку.
АТ "МОТОР-БАНК" закликає своїх клієнтів бути пильними та не піддаватися жодним провокаціям шахраїв, в тому числі, отриманим SMS-повідомленням з телефонів, що відрізнятимуться від номеру телефону Гарячої лінії АТ "МОТОР-БАНК": 0 800 501 921. Також закликаємо не піддаватися жодним провокаціям шахраїв отримати конфіденційну інформацію, або на їхнє прохання пройти ідентифікацію для активації Вашої картки під приводом унеможливлення подальшого користування Вами або ж Вашими родичами карткою в банкоматах/торгівельних мережах.
Інформація, яку намагаються отримати у Вас шахраї:
16 цифр картки;
баланс карти та як часто карту використовують для операцій;
термін дії картки;
CVV (тризначний код), вказаний на зворотній стороні картки.
Також нагадуємо, що будь-які дії з Вашою карткою АТ "МОТОР-БАНК" проводить тільки за ініціативою клієнта.
Рекомендації та заходи безпеки від шахрайства:
• При отриманні картки обов’язково поставте підпис на зворотній стороні (він допоможе ідентифікувати Вас при розрахунках та убезпечити від шахрайства).
PIN-код невідомий працівникам Банку, і Банк ніколи його у Вас не запитає.
• Ні в якому разі не слід зберігати PIN-код разом із карткою або записувати його на картці.
• Не надавайте іншим особам:
- PIN-код
- інформацію нанесену на вашу карту: дату закінчення вашої карти та CVV2-код
- коди активації надіслані банком в вигляді СМС.
Шахраї просять у Вас інформацію для участі в рекламних акціях, лотереях (за допомогою мобільних та стаціонарних телефонів, поштових та електронних листів).
Ніхто, не повинен знати, крім Вас ці дані.
• При введені PIN-коду, потрібно закривати введення цифр коду рукою.
• Ні в якому разі не вводьте PIN-код в мережі Інтернет, так як для операцій в Інтернеті PIN-код не потрібен.
• Для отримання переказу коштів на вашу карту з іншої карти вам не потрібно вказувати третім особам PIN – код, дату закінчення вашої картки та CVV2-код.
• Не передавайте карту та її дані третім особам, при проведенні розрахунків в торгово-сервісних мережах/закладах та Банках - проводьте оплати самостійно або в вашій присутності, не втрачаючи карту з поля вашого зору.
• Не використовуйте карту в платіжних пристроях, які викликають підозру.
• Періодично перевіряйте стан Платіжної картки та рух коштів по Поточному рахунку, до якого випущена Платіжна картка, за допомогою Виписки по Поточному рахунку, що надається Банком.
При виявленні розбіжностей заблокуйте карту через Центр клієнтської підтримки за телефонами +380 44 290-93-10 (для дзвінків з за кордону) або 0 800 501 921 (безкоштовно по Україні) та зверніться до відділення для з'ясування розбіжностей.
• Рекомендується, раз в три місяці змінювати PIN-код Платіжної картки в Банкоматах Банку з метою мінімізації можливих ризиків втрат даних картки.