АТ «МОТОР – БАНК» цінує свою репутацію стабільної і надійної фінансової установи, яка впроваджує високі етичні та професійні стандарти ведення бізнесу і корпоративної поведінки.

З метою постійного підвищення якості послуг, забезпечення прозорості та ефективності роботи, бездоганної репутації, підтримання іміджу надійного партнера, банком затверджені Кодекс поведінки (етики) АТ "МОТОР-БАНК" та Політика запобігання конфліктам інтересів АТ "МОТОР-БАНК", запроваджений порядок конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності банку.

Ми просимо Вас повідомляти про відомі факти неприйнятної поведінки або порушень в діяльності банку, скориставшись наведеною нижче формою повідомлення про порушення. Також Ви можете повідомити про порушення за телефоном (061)769-75-82, або електронною поштою complience@motor-bank.com.ua, або направити листа на адресу: 69068, м. Запоріжжя, проспект Моторобудівників, буд.54 "Б" з приміткою "для підрозділу комплаєнс контролю".

Одержувачем Вашого повідомлення є Управління комплаєнс контролю АТ "МОТОР – БАНК", яке є незалежним підрозділом банку, що здійснює контроль за дотриманням норм (комплаєнс) та забезпечує обов'язковий розгляд та збереження конфіденційності Вашого повідомлення.

Повідомлення про порушення

Види порушень:

Дякуємо за Вашу заявку!