Комплаєнс контроль

АТ «МОТОР – БАНК» цінує свою репутацію стабільної і надійної фінансової установи, яка впроваджує високі етичні та професійні стандарти ведення бізнесу і корпоративної поведінки.

З метою постійного підвищення якості послуг, забезпечення прозорості та ефективності роботи, бездоганної репутації, підтримання іміджу надійного партнера, банком розроблені та застосовуються Кодекс поведінки (етики) АТ "МОТОР-БАНК" та порядок конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності банку.

АТ"МОТОР-БАНК" заявляє про свою принципову позицію та засуджує корупцію як незаконний та неетичний спосіб ведення діяльності. З метою забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та протидії корупції в Банку розроблена та застосовується Антикорупційна програма АТ "МОТОР-БАНК".

Враховуючи вищезазначені прагнення банку до самовдосконалення ми просимо Вас повідомляти про відомі факти неприйнятної поведінки, в тому числі виникнення конфлікту інтересів, вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень в діяльності банку, скориставшись наведеною нижче формою повідомлення про порушення, яке може бути Вами направлено як анонімно, так і конфіденційно. Також Ви можете конфіденційно повідомити про порушення електронною поштою complience@motor-bank.com.ua, або направити листа на адресу: 69068, м. Запоріжжя, проспект Моторобудівників, буд.54 "Б" з приміткою "для підрозділу комплаєнс контролю".

Одержувачем Вашого повідомлення є управління комплаєнс контролю, яке є незалежним підрозділом банку, що здійснює контроль за дотриманням банком норм (комплаєнс) та забезпечує обов'язковий розгляд та збереження конфіденційності повідомлення відповідно до встановленого порядку.

Повідомлення про порушення

Види порушень:

Є запитання? Залишайтеся на зв'язку!

Залиште Ваш телефон і ми зв'яжемося з Вами як можна швидше

Дякуємо за Вашу заявку!