27 Вересня 2022

Не брали кредит і нічого не підписували – відмовтеся від взаємодії з колектором

Трапляються випадки, коли колектори телефонують або надсилають повідомлення з приводу кредиту, який особа не брала і не виступала поручителем.



Що робити у такому випадку?


1. Перевірте, чи справді у вас немає боргів.
Це можна зробити в бюро кредитних історій (один раз на рік така послуга безкоштовна).



2. Якщо ви стали жертвою шахраїв, і на ваше ім’я оформили кредит, зверніться до фінансової установи, яка вимагає з вас плату за кредитом, із зазначенням деталей. Також напишіть заяву у правоохоронні органи.



3. Боргів немає – відмовтеся від взаємодії з колектором. Якщо колектор продовжує турбувати, це можна розцінювати як порушення ваших прав, у такому разі потрібно:

  • запитати назву фінансової установи, з якої телефонують, дізнатися підставу дзвінка;
  • зафіксувати порушення своїх прав (зробити скріншоти екрана телефону з повідомленнями та журналу дзвінків, зробити аудіозапис телефонних розмов тощо);
  • надіслати скаргу на адресу компанії, представники якої вас турбують.

Якщо немає реакції – написати скаргу на фінансову установу до Національного банку України, додавши зібрані матеріали, що підтверджують порушення ваших прав.



Як можна звернутися до Національного банку України:

  • написати до чат-боту “НБУ Контактний центр” в месенджерах (вайбері або телеграмі);
  • зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
  • заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням http://surl.li/msgv

Більше інформації про кредитні послуги читайте на #ЗнайСвоїПрава_Кредити https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights-loans/

EUR 42.40 43.10
USD 39.60 40.20

Є запитання? Залишайтеся на зв'язку!

Залиште Ваш телефон і ми зв'яжемося з Вами як можна швидше

Дякуємо за Вашу заявку!