22 Листопада 2021

Стартувала всеукраїнська інформаційна кампанія з популяризації безготівкових розрахунків

1280x720_Banner_cashless_3.jpg
Від сьогодні Національний банк розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless.



Мета  кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків.



У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати  платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Крім того, детально пояснять, як працює NFC- технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.



«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою, – розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан.



Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.



«Тому ми розраховуємо, що молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн і купувати в інтернеті», – сказав Олексій Шабан.



Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.



«Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. Ми маємо Дорожню карту розвитку  безготівкової економіки до 2025 року, яка передбачає поступовий перехід України до Cashless economy завдяки стимулюванню витрат у безготівковій формі, розвитку інфраструктури безготівкових платежів, зниженню використання готівки та забезпеченню сталості платіжної інфраструктури», – зауважив директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсен Макарчук.



«Сьогодні ми бачимо чітку тенденцію до збільшення кількості та обсягів безготівкових платежів. Українці дедалі більше віддають перевагу cashless-розрахункам. Безготівкові розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їх сьогоднішнім потребам. Водночас це  є показником і зростання рівня фінансової грамотності, і довіри до платіжних інновацій. Упевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на усі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше», – прокоментувала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Василєва.



З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) "Cashless" із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

АТ «МОТОР-БАНК» підтримує кампанію «#Cashless» та послідовно розвиває культуру безготівкових платежів, надаючи всім своїм клієнтам гнучкі умови використання дистанційного обслуговування і способів здійснення безготівкових розрахунків. Особливо це стало актуальним у період пандемії, коли безконтактний розрахунок став більш безпечним та зручним: більшість банківських операцій можна здійснити через дистанційні канали обслуговування – систему дистанційного обслуговування "Клієнт-Банк", інтернет-банкінг  «МОТОР Online», у нагоді стануть безготівкові розрахунки за допомогою Google Pay, переказ коштів з карти на карту, банкомати. Практика свідчить про те, що вибір форми безготівкових  розрахунків  орієнтований  на  розвиток бізнесу  кожного  учасника  ринку. 



,

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.



Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.



Довідково:



Генеральні партнери інформаційної кампанії #Cashless: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, ПРОСТІР, Mastercard, ЄМА, Кіберполіція, Portmone, Ipay, Київстар, Альфа-Банк, Ельдорадо, Фокстрот.



Інформаційні партнери: ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк,  Укргазбанк, ПУМБ,  Укрсиббанк, ОТП Банк, КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, Універсалбанк, Кредобанк, ПроКредит Банк, Таскомбанк, Банк Кредит Дніпро, А-Банк, Банк Альянс, Акордбанк,  МТБ Банк, Ідея Банк, Правекс Банк, Банк Львів, Банк Глобус, Банк Січ, Кристалбанк, Індустріалбанк,  РВС Банк, Радабанк, Банк Кліринговий дім, Перший Інвестиційний Банк, Полтава-банк, Банк Форвард, Мотор-Банк, Укрбудінвестбанк, Банк Грант, Український капітал, Банк ¾, Юнекс банк,  Асвіо Банк, Європейский промисловий банк, Полікомбанк, Банк Траст-капітал, Банк Портал, АМЕРИКАНСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ПАЛАТА В УКРАЇНІ, Європейська Бізнес Асоціація, Всеукраїнська Асоціація Фінансових Компаній, NovaPay, Ria Money Transfer, UAPAY, Громадська організація "ВСАД "IT-бабусі", Велмарт, Велика Кишеня, COOP Україна,  YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності. 

EUR 42.30 43.00
USD 39.40 40.00

Є запитання? Залишайтеся на зв'язку!

Залиште Ваш телефон і ми зв'яжемося з Вами як можна швидше

Дякуємо за Вашу заявку!