Комплаєнс контроль

АТ «МОТОР – БАНК» цінує свою репутацію стабільної і надійної фінансової установи, яка впроваджує високі етичні та професійні стандарти ведення бізнесу і корпоративної поведінки.

З метою постійного підвищення якості послуг, забезпечення прозорості та ефективності роботи, бездоганної репутації, підтримання іміджу надійного партнера, банком затверджений Кодекс поведінки (етики) АТ "МОТОР-БАНК" та запроваджений порядок конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності банку.

Ми просимо Вас повідомляти про відомі факти неприйнятної поведінки або порушень в діяльності банку, скориставшись наведеною нижче формою повідомлення про порушення. Також Ви можете повідомити про порушення електронною поштою complience@motor-bank.com.ua, або направити листа на адресу: 69068, м. Запоріжжя, проспект Моторобудівників, буд.54 "Б" з приміткою "для підрозділу комплаєнс контролю".

Одержувачем Вашого повідомлення є Головний комплаєнс-менеджер - начальник Управління комплаєнс контролю АТ "МОТОР – БАНК", який є незалежним керівником банку, що здійснює контроль за дотриманням норм (комплаєнс) банком та забезпечує обов'язковий розгляд та збереження конфіденційності Вашого повідомлення.

Повідомлення про порушення

Види порушень:

Є запитання? Залишайтеся на зв'язку!

Залиште Ваш телефон і ми зв'яжемося з Вами як можна швидше

Дякуємо за Вашу заявку!